Träning

Alldeles strax ska jag cykla iväg på fotbollsträningen som börjar elva. Sedan är det ett pass vid tre också, men eftersom vi ska åka på träningen runt kvart över fyra hinner jag inte va med på den. Fast jag cyklar ju ner och till Metbäcken sedan, så man kan ju säga att jag tar igen det ;)
Iaf så kör jag ett pass med Exando efter fotbollsträningen, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta en uteritt eller ett dressyrpass.. :p
Igår körde vi även hindren till Metbäcken så nu kan jag träna lite mer hoppning också :) Så det får nog bli ett hoppass imorgon för Tobbe. Denna veckas hoppträning för Thomas blev inställd p.g.a för mycket regn och förra vecka var han på Falsterbo så det blev inställt den veckan med. Hoppas att det blir nästa vecka iaf, för jag är hoppsugen! :)

Nu måste jag nog åka, ha en bra dag!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0