Vaccination

Mamma berättade nyss att Tobbe ska vaccineras idag klockan kvart över tre. Egentligen skulle han ha vaccinerats innan första juli. Men såklart glömde vi bort det! -.- Så nu måste grundvaccinationen göras om så det blir ingen tävling på några veckor. Det känns som om det inte spelar så stor roll. Det är ju synd att jag missar dressyrtävlingen, men det kommer väl flera :) Och själva 'tävlingsterminen' drar väl inte igång riktigt än :)

Iaf, så kör vi Tobbe till Metbäcken efter vaccinationen och så rider jag dit Exando sen :)

Nu är Sara, Ebba, Felicia och Caspian här och senare kommer Jenny med barnen där så pappa skulle väl laga lunch och sedan drar vi till kläggen :) (y)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0