Varm dag

Idag ser det ut att bli en varm dag så ridningen får jag ta sent i kväll. För Tobbes del måste det nog bli dressyr. Och idag ska jag rida på pessoa-bettet och ha med spöet. Så får vi se om det funkar bättre :)
Om inte mamma rider Exando så får nog han vila idag.

För övrigt så hamnar nog jag på stranden idag :) Sååå skönt!


Denna vecka har fotbollslaget även träningsvecka, som börjar ikväll klockan sju.
Jag har sagt flera gånger att jag tänker sluta och så, det vet jag. Det blir bara inte att jag gör det. Men denna 'säsong' som var innan sommar-uppehållet var jag med på typ två träningar på uteplanen! Visserligen är det sommarlov nu så nu ska jag väl ha tid iaf. Men jag tycker inte att fotboll är roligt längre. Iaf inte när man inte lär sig något på träningarna och därmed förlorar alla matcher! ><
Så någon mer match tänker jag inte vara med på. Och om jag tränar, tränar jag för att jag ska bli starkare och få bättre kondition för ridningens skull. Jag har faktist kännt lite när jag rider, att när jag står upp länge i fältsits så får jag lite mjölksyra i benen! Och det är ju inte bara hästen som ska vara i form, utan även ryttaren. Så lite träning skulle inte sitta fel.. Jag får forsätta tänka på saken :)

Oj, det blev ett långt inlägg det.. hö-hö.

Kommentarer
Postat av: Gorantanja

Hi, very nice site! Good luck!

2011-06-21 @ 08:57:50
URL: http://gorantanja.blog-howto.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0