Anmäld

Det känns som jag har dålig ordning på allt just nu, det verkar bli så när man inte har tillgång till bloggen hela tiden. Men nu ska jag fixa några scheman och se vilka tävlingar som är aktuella osv :)


Jag va på träning i tisdags som gick bra tycker jag :) Vi hoppade en serie - två stutsar, ett galoppsprång, ett räcke som vi höjde en del. Jag tror det låg på 115 eller ngt sånt sista gången och Tobbe verkade knappt märka att det va högre :p Sen jobbade vi endel med att komma rätt, titta vart man ska och hoppa enskilda hinder. Tobbe skötte sig bra och va pigg och framåt :) Mamma tog några bilder, men hon har med sig kameran till jobbet så jag kan inte lägga in dom.
Igår tog jag och Marie en långtur till Kläggen och lät hästarna bada lite :) Tobbe plaskade såklart jättemycket så jag blev heeelt genomblöt :p Det va även en campare där som tog kort på honom när han lekte och dom bilderna skulle jag få :) Den långa turen va verkligen nödvändig, iaf för Tobbe, eftersom han hade så otroligt mycket energi! (höll på att ramla av ett par gånger där :p)
Idag kmr Marie igen och sover över, eftersom jag är ledig från jobbet imorgon! :) Så det blir ridning både idag och imorgon (y)

Nu får jag sätta igång med mina scheman!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0