Äntligen!

Min söta underbara pappa har nu köpt en bärbar dator! (antagligen inte åt mig, men ändå). Så nu kan jag ta med mig den till Metbäcken och uppdatera hela tiden! :)
Träningen gick jättebra, filmen kmr snart upp :)

Vi hoppade en serie och två linjer. Tobbe blev lite het till serien men annars kändes han bra :) Det finns inte så mycket mer att säga. Fast jag måste tänka på att inte rida för sakta och att sitta lite mer framåt, jag hamnar gärna i bakvikt x3

Tävlingen till helgen ska bli så ruksigt kul! :D på lördag är det 43 anmälda i 90:n och 13 anmälda i 100. På söndag va det 25 i 95 och 16 i 100. Lite roligt tyckte jag det var att jag har hästnr 100 denna gång :P Lite fränt tkr jag x)

Inga bilder på denna dator ännu, men det kmr!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0