Dagens ridpass.

Tobbe.

Tänkte ju köra dressyr idag, men Tobbe va helt knäpp. När jag skulle trava och kramade i tyglarna fattade han galopp och jag fick honom knapp i trav alls. Så då blev jag bara sur och sen började Tobbe med sina bakuter osv.. Så jag fattade galopp och lät honom springa av sig lite, så det gick och arbeta med honom.
Efter det blev det bättre, så jag körde igenom L:C2 pogrammet tre gånger, sista gången gick hyfsat förutom att jag glömde pogramet >< Tobbe skötte sig iaf :)
Vi har tvättat hans öga också, så nu verkar det vara lite bättre. Vi får väl avvakta och se om det blir bra, annars får vi väl låta någon titta på honom.


Både igår och idag har mamma varit ute och gått/sprungit med Exando.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0