Hoppträning.

Idag jag jag hoppträna för Thomas i Sunne med Tobbe. Och han kmr va superpigg eftersom jag inte red honom igår (sov två timmar efter jobbet och då kände jg att Exando måste få röra på sig). Jaja, det är väl bra att han är pigg :)

Jobbet är inte så rockigt eftersom man blir väldigt fin om händerna och över allt när man målar!.. Fast det är väldigt varmt och skönt nu och då är det toppen att man får va ute helt tiden iaf! Och åka till kläggen och bada efteråt! (y)

Nu måste jag nog gå för vi ska åka halv fyra :p

Om ni vill veta så är det väldigt jobbigt att va utan dator, men jag tjatar och tjatar på pappa att han ska köpa en bärbar till mig! :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0