Tillbaka igen!

För imorgon slutar vi ju skolan och det är dags för det efterlängtade sommarlovet att komma! Shit så jäkla härligt!

Jag kan ju bara skriva lite snabbt här att igår fick Tobbe vila, pga sin hov som inte är helt 100. Men Exando fick sig allt en tur iaf :) Vi gick nämligen och hälsade på sin gamla kompis Milton! De blev glada över att se varann igen, men inte lika glada när vi var tvunga att gå tillbaka :/
Det blev en ganska jobbig tur för Exando, han va lat så jag fick driva hela tiden för att få honom kvar i galoppen :p Minus besöket hos Milton tog ridturen lite drygt en timma, men Exando va inte särsilt svett när vi kom hem, så han måste ha riktigt bra kondition nu (y) :)

Imorgon slutar vi som sagt skolan, redan klockan 20 över 9!
Så då ska jag ta mig en tur med Tobbe eftersom hans hov såg/kändes prima idag, och sen kanske jag frågar Amanda om jag får komma och hoppa något språng på hennes hinder. Det var ju ett tag sen jag hoppade så det behövs inför tävlingen på söndag! :)

Nu måste jag duscha och sen sova!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0