Uppdatering.

Nu va det ett tag sedan jag sist skrev!
Som sagt så var jag på hopptävling igår och tävlade L:C och L:B.
I L:Cn fick vi dubbelnolla och kom på andra plats :) Sen i L:Bn red jag slarvigt och dåligt i början av banan så vi kom helt fel på en oxer. Men Tobbe försökte ändå och det va jättenära att han klarade det, men tyvärr föll bakbommen. Sedan efter hinder nummer fyra skärpte jag till mig och red myket bättre! Då flöt det på jättebra :)
Det räckte inte till någon placering, men vi fick pris för "ledigase ritten" (värmlandshoppet).

Tobbe är frisk i båda öga och hov nu så vi tränar på för fullt igen :) Till helgen är det tävling igen, då vi ska hoppa 95, 100 :)
Nu måste jag gå, ikväll ska jag spela match så det blir vila för hästarna.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0