Dagens ridpass.

Tobbe.

Dressyrpasset med Tobbe är jag nöjd med.
Började att flytta (skänkelvinking) på den öppna delen av volten. Det gick bra ett tag, sen började han öka tempot, så jag höll igen och då blev det en röra av allt, så jag började om från skritt. Sen gick det bra även i traven :) Galoppombytena och förvänd galopp gick bara bra, så jag måste träna mera skänkelvikning!
Sen körde jag även lite galopp över bommarna.






Exando.

Egentligen skulle jag ju ha kört stryka med honom, men efter ridning av Tobbe så va jag så trött att jag varken orkade ställa iårdning hindren eller sätta på sadel, så det blev en uteritt barbacka ist :) Med ganska mycket galopp, alltså konditions träning. Han hostade bara ett par gånger och var pigg och framåt :) (y)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0