Folkrace.

Hemma igen nu efter folkracen.
Egentligen behövde jag bara köra en dag men jag tyckte det va kul igår så jag körde även idag, eftersom jag ändå va tvungen att va där :) Många blev faktist imponerade över mitt körande. Fick kommentarer som 'Gud va duktig du är!' och 'Du kan ju köra du.' och bla bla bla vad jag skryter :D haha! Hade Julles bil då, som går väldigt bra och va lätt att köra (y) (Han vann a-finalen med den).
Genomblöta efter världens längsta stört-skur åkte vi hem, där faster m. familj väntade. Så nu ska jag gå ut och rida med kusinen, som är väldigt bra, för hon tycker jättemycket om att mocka (y) :) '



Ingen bild idag, blogg.se töööölar?!! -.-'

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0