Mina mål inför maj 2010.

Jag kom ju på att jag ska skriva lite nu, vad jag tänkt mig inför maj månad.
Om tävlingar och sånt :)



Tävlingar:


*09/05-10
Tävling på hemmaplan. Ska hoppa en individuell L:C och sedan hoppa med laget :)
I L:C ska jag satsa på placering, ta snäva svängar och rida bra! med laget hoppar vi ju L:D i grundomgången så då ska vi väl bli felfria och om vi går till omhoppning satsar jag nog också på felfritt, men ändå på tid.


*13/05-10
(Om jag har någon som kan skjutsa)Då ska jag bara hoppa en L:C, eftersom L:B var med terränghoppning. Så då ska vi satsa på placering och ha riktigt kul! :)


*23/05-10
Hoppas på att få tävla då.
Beroende på hur han har kännts innan på träningar och så, så vet jag inte om jag ska anmäla L:C och L:C+5 eller L:C+5 och L:B.. Faktist riktigt sugen på att debutera L:B, men vi får väl se. L:C+5 ska jag iaf hoppa och satsa på placering :)


*30/05-10

Då är det finalen i laghoppningen, går vi till omhoppning - då du jävl*r! ;) Sen är jag osäker på om jag ska anmäla en L:C eller en L:B.. Det får vi se lite längre fram.


Om jag kommer iväg på alla tävlingar så är mina mål:

*Placera oss i L:C och känna oss trygga och nöjda.
*Debutera L:B.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0