Resultat.

L:C+5 (95cm).

Tobbe hade stått ett bra tag i transporten så han var lite stark i den klassen tyckte jag, men ändå inte olydig. Han var pigg och allert och det kändes jättebra! :) Vi red dubbelnolla med en tid som räckte till 5:e och sista placeringen av 23 (?) starter. Supernöjd med den rundan!

Fick rosett, plakett och morots-godis till Tobbe :)





L:B (100cm) Tekna cup.


Bedömning A1:a.
I första omgången måste jag ha drivit för dåligt mellan hindren i kombinationen, för där fick vi ett stopp.  I övrigt är jag nöjd med den rundan också, och alla som inte blev uteslutna gick ju till andra omgången :)
Tyvärr gjorde mamma något knepigt så den rundan kom inte på film.

I andra omgången red jag lite för sakta igen, men Tobbe hoppade jättebra och det kändes bra så jag har inte så mycket mer att säga där :P Kombinationen är ju inte den bästa, och Tobbe tittade lite på vattenmattan, men annars var det inget annat tror jag :)
Tyvärr hade jag 5 fel ifrån första omgången så det blev ingen placering där. Fast jag tycker inte det spelar så stor roll när man är nöjd med ridningen och hästen ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0