Resultat.

Individuell L:C (90cm).

Den rundan är jag jättenöjd med, red dubbelnolla och hade en bra tid som räckte till en andra plats, en sekund efter ettan som var Mikaela (också från Torsby RK). Nöjd med både min ridning och Tobbe, detta är ju trotsallt vår tredje lokala tävling, så det känns bra!








Gundomgång, lagtävling (80cm).

Jag är nöjd även med den rundan, red felfritt utan problem. Jag kom dock lite för nära på fler hinder än i LC:n, men ändå helt okej :)
De tre andra i laget var också felfria så det blev omhoppning för oss.
Film kommer.



Omhoppning, lagtävling (90cm).

Den rundan är jag inte alls nöjd med. Jag satsade för mycket och svängarna blev för snäva. Svängen till 2:an tappade jag yttersidan och den blev en rivning. Sen från 3-4 tog jag alldeles för snäv sväng, kom snett på hindret och även helt åt skogen fel + att det var en oxer så Tobbe hade inte en chans och det blev en vägran. Alltså sammanlagt 8 fel.
Bandet tog slut mitt i ungeäfr så det är ingen idé att lägga upp den.
Laget fick totalt 16 fel och slutade på 9:de plats.


I helhet är jag nöjd med dagen. Tobbe skötte sig utmärkt, hade perfekt temprament och ja, var helt enkelt bäst ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0