Uppdatering nu.

Jag skrev ingenting om dagen igår va?
-Nej, tyckte väl det.

Iaf så var vi kollade på fyra transporter och en av dem var riktigt fin, *hoppas det blir den*. efter det åkte jag till Julia och sov där inatt :)
Rida hann jag aldrig heller, så idag är väl Tobbe överpigg!
Iaf så åkte jag hem från skolan vid halv ett undefär idag, hade bajsont i huvudet :/ Så nu har jag legat och halvslumrat framför TV:n men huvudvärken håller i sig ändå. Jag får väl stoppa i mig en alvedon till och hoppas den hjälper, för idag måste jag rida, varesig (?) jag vill eller inte.
Imorgon skulle man få träna för Thomas om man vill och jag hoppas på det om pappa vill vara snäll och skjutsa :) Och på fredag är det dressyrträning för Leena, Nödvändigt!!



Exando (L)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0