Ändrade planer

Det tog längre tid än jag trott att klippa Alma (min kompis häst). Hon är en ganska nervös travare som aldrig blivit klippt förut så jag visste inte riktigt hur det skulle gå :p men hon va faktist snäll! Det va bara halsen som skulle klippas också så.
Iaf så funkade inte klippmaskinen först! Jag trodde att jag kört sönder den igår när jag klippte Tobbe, men jag ringde till mamma som sa att den behöver smörjas, så vi gjorde det och då funkade den som smort ;)
Va inte hemma förräns ett (trodde jag skulle va hemma senast tolv) och det var (är) riktigt dåligt väder så vi ställde in foto-stunden. Tar det nog på torsdag istället :)
Blir det bättre väder går jag ut och rider Tobbe sen, annars får han vila idag.
Imorgon ska jag mamma och två "kompisar" till Kongsvinger  på shopping! mysigt mysigt :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0