Dålig update!

Jag vet! Här kommer förklaringen:

Efter att ha ridit Tobbe (skriver om det i ett annat inlägg), så började jag raka honom! Och det tog nästan två timmar (gjorde även ett "T" på rumpan, bilder kmr sen). Efter det gick jag in och somnade framför TV:n :P

Idag vaknade jag klockan 6 enligt sommartid, alltså 5 enligt vintertiden. Och när jag väl vaknat har jag svårt för att somna om.
Ikväll är det hoppträning 17.15 för Thomas. Riktigt kul! Det va så länge sen jag tränade hoppning för tränare, länge sen jag hoppade ordentligt över huvud taget :p Och innan dess ska jag rida Exando och även gå ut och springa tänkte jag :)




Tobbe hade vääääldigt mycket hår! På halsen gick det ganska lätt eftersom vi rakat
honom där en gång förut, men resten av kroppen! Shit, mer än två cm långt skulle
jag tro! Som tur är, är han världens snällaste och rörde sig nästan inte alls under de
två timmarna :) Det verkade som han tyckte det va skönt faktist, han stod
typ och sov :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0