dressyr

Tobbe va fin idag! Lagomt pigg och lyssnade bra :)
Började med och rida igenom bara- ställa, böja. Gjorde också endel avsaktningar till både skritt och halet, halterna kändes bättre idag!
Sen gjorde jag några öppnor och slutor i båda varven, det är lite svårare i vänster varv där han är lite stelare, särskilt slutorna. Men det funkade bra det också tillslut :)
Sedan gjorde jag några skänkelvikningar som också dom kändes bättre idag! känns bra att det går framåt :)
Sen avslutade jag med och hoppa ett litet räcke på 50 cm ur högersväng, för att jag inte ska böja och jag tror inte jag gjorde det heller :) Tobbe tyckte det va jättekul att få öka farten lite och blev faktist lite väl stark ;)



Kommentarer
Postat av: Katrinne

Ser fint ut!

2010-11-23 @ 12:27:40
URL: http://www.ryttarliv.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0