Duktiga jag!

Nästan hela dagen idag har bestått av lathet. Jepp, jag har inte gjort annat än suttit vid datorn/TV! Men jag sa till mig själv på skarpen, trotsade regnvädret och gick ut och sprang. Jajemensan! I ca en halvtimme tvingade jag mig själv att inte sluta springa, vilket jag inte heller gjorde!
Väl hemma igen, väntade två boxar på att bli mockade och två hästar med regntäcken tunga som bly, på att få komma in. Så det var bara och sätta igång. Men det stod inte på, med lilla mocken (katten) som sällskap gick det finfint :)
Imorgon är det full dag igen. Eftersom jag inte vet riktigt när jag kommer hem, så går jag upp tidigt (ca halv sex) och rider på morgonen :) Nu har vi ju ställt om klockorna så det är just på morgonen istället. Så det blir Tobbe som får sig ett morgonpass. Sen, om det inte blir för sent, går jag ut en sväng med Exando också.



(Mocken, heter egentligen Snuggles)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0