Frysigt!

Nyss varit ute och ridit Tobbe. Satt med SO till halv åtta så det blev lite sent, men det går väl ;) Red lite här på gården. Det va väö typ -16 men efter ett tag med en ganska stel Tobbe och inga sporrar blev man snart varm :) Som sagt, stel. Iaf i vänster varvet. Inte så konstigt, för jag har slarvat med dressyren! Iaf så red jag lite över bommar och tänkte att han skulle mjukna lite. Det gjorde han :) Sen hoppade jag ett lågt räcke som stod fram och det kändes så jäkla bra! Såg typ fyra-fem galoppsprång innan att vi låg perfekt. Så det va bara och hänga med och njuta av känslan när det stämmer! :) Tog det en gång till och lika perfekt då :))


gammal bild

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0