Hiss och Diss

Diss:

Pioneer Crocodile stövlarna.
Jag ska va ärlig och säga att jag tycker inte de är snygga alls. Det beror nog på att jag inte gillar såna mönster, jag är också emot leopardmönster (klart att det kan va snyggt ibland).
Jag har också hört att det är dålig kvalité på dom och det är ju ett stort minus eftersom man ju vill ha stövlar som håller länge! Särsillt dåligt är det väl med tanke på att de kostar 4000:- ..


Nej, jag tycker faktist inte alls om dessa..


Hiss:

Veredus Guarnieri stövlarna.
Åå, va dom är snygga! Så enkelt, stilrent och snyggt!
Har inte hört om de är bra/dåliga men de borde ju vara ganska bra med tanke på priset.
Skulle jag få välja, så väljer jag absolut dessa! ;)


Kommentarer
Postat av: Saria

Pioneer Crocodile är sjukt fula! Håller med dig helt med stövlarna! Jag själv skulle aldrig någonsin sätta på mig såna stövlar!

Veredus Guarnieri är såå himla fin! Om dom va lite billigare så skulle jag helt klart köpa sånna! :D

2010-11-07 @ 19:13:35
URL: http://sariaerikksson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Håller med, krokodilstövlarna är fula!

2010-11-08 @ 14:15:43
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0