Hiss och Diss

Nu ska jag göra ett hiss och diss-inlägg för en gång skull! ;)
Börjar med diss:


Anna Scarpati Schabraken.
Jag tycker de är fula och oerhört tråkiga! Det är ju inget annat än ett vanligt schabrak med nån passpoal på. Känns som man kan köpa ett likadant i vilken affär som helst- mycket billigare! Så ja, stooor diss på den!





Hiss:

Eskadron schabraken!
Jag vet att jag sagt det förr och nusäger jag det igen; så otroligt snygga!
De utmärker sig med lite annorlunda mönster (sömmarna) tycker jag. Och de gör dom i så fina färger och allt är så stilrent! Och passpoalen är ju asgrym ;)




Det sista finns att köpa här för 749:-


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0