trött

Dålig update, jag vet!! Men det är rätt mycket just nu. Har ett stort SO prov tills imorgon som jag tränar som en galning på nu, sen har vi haft flera prov under förra veckan, ett "mini-prov" i NO, stort teknik prov snart och så kanske svenska på det..
Iaf så har dagen i skolan varit rätt bra, fick reda på matteprovet som gick oväntad bra! Aldrig vart så nöjd ;) Även min spännande novell fick ett bra betyg så jag är glad ;)
Iaf så har det blivit väldigt kallt nu också, så min lust till att rida blir lite mindre. Men idag har mamma hunnit rida Exando, så det känns ju bra iaf :) Ska snart gå ut och rida Tobbe nu. Blir lite dressyr tror jag :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0