Dagens ridpass

Usch, lika dåligt väder idag, om inte ännu regnigare! Men det är bara och sätta på sig och gå ut! ;)
Iaf så red jag ett litet tag nere på åkern. Värmde upp och sen jobbad ejga lite med och korta galoppen både innan och efter det minimala hindret. Det känns som att han dyker lite efter hindret, då glider tyglen ur handen på mig och jag hinner inte få in de språng jag vill ha. Så jag får tänka på att sitta upp lite fortare men va med fram också så jag inte tappar :)






Imorgon, på förmiddagen, kommer hovslagaren äntligen och skor Exando! Vet inte om jag kan gå ut och rida ngt ändå, om han är öm möjligen.. OM jag rider honom så blir det skritt och lite trav ganska sent :)





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0