Dagens ridpass.

Dåligt uppdate, jag vet. Men jag orkar liksom inte och så vet jag inte vad jag ska skriva om :p

Iaf så red jag en liten tur med tobbe först och mamma gick med Exando som för övrigt fick följa med mig och Tobbe och trava lite :) Sen jobbade jag lite med hindren och bommar eftersom vi va tvunga att ta in dom för att det tydligen ska komma snö inatt?!?! Hade den övningen jag skrev om för ett tag sen, kombination med räcke-räcke och så tre bommar. Allt funkade bra, Tobbe va som vanligt :) Jobbade ganska länge eftersom det är bara att galoppera på och ta övningarna lite som man vill och från vilket håll som helst. Fast det blev jobbigt åt mig efter ett tag så ;) Hoppade inte högt alls, kombinationen låg väl på högst 90cm sista rundan. Men det kändes bra med avstånd och sådär. Han dyker ner lite efter hindren, om jag stället mig upp, så det får vi jobba lite med :)




Sen åkte jag och mamma ner med bil+kärra och tog upp hindren. JAG KÖRDE! Riktigt kul dedär faktist ;) Och sen backade jag in kärran i stallet! Tog högst 20 min med liiiite hjälp av mamma på slutet ;) Lite stolt faktist, aldrig backat med kärra förut :) höhö



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0