Dagens ridpass.

Mamma red med mig förut. Fast först red de små barnen som tyckte det va jättekul!
red iaf ut en bit, bron där vi brukar gå, går det att gå över nu så vi gick där. Sen lät vi dom galoppera på en liten åker och det va super kul enligt Tobbe som sparka bakut :p Så vi gick upp på nästa åker som är en stor en med diken i slutet. Så de fick springa där och sen blev kom vi lite stort på diket, och shit, vilken hopp han gjorde! Den bästa känslan som finns ;)
Även om han va pigg och drog lite och sådär så känns han mycket lydigare nu. Det är nog för att jag tränar lite mer dressyr.


Han har fått väldigt mycket päls nu, så det är dags och raka igen!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0