Dagens Ridpass

Jag flyttade Tobbes vila till idag, istället för imorgon, eftersom jag slutar tidigt imorgon och hinner då rida båda hästarna. Så idag red jag ut barbacka en sväng med Exando. Han hade för överigt en dålig dag idag. Andades tungt och ansträngt. På senare tid har jag tyckt att han blivit bättre, men det går liksom i korta perioder. Nästan från dag till dag. Och idag var det en dålig dag, som sagt. I början hostade han liksom bara inom sig, fick inte ut något. Men sen uppför sista backen hostade han och det verkade som lite släppte iaf. Om inget kommer ivägen så blir han ju riden ordentligt nu den kommande veckan eftersom det är höstlov! (stor hiss!!) :D Så vi får hoppas att han blir bättre av det i kombination med algerna som vi ger honom :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0