Dåliga vanor.

Det har vi väl alla. Både dåliga och bra vanor. Men jag tänkte iaf skriva om mina två värsta vanor.

1. När vi slutat skolan för dagen och jag öppnar skåpet och tänker igenom vilka läxor vi har. Säg att vi har matte och NO. Men jag tar ändå inte med böcker hem! för jag tänker att jag ändå inte har ork att göra läxor. Men så kommer jag hem och har tråkigt och tänker "fan, jag skulle ha tagit med böckerna ändå!".


2. Värst utav alla vanor är att jag sätter på datorn hela tiden och blir sittandes där ett tag också. På morgonen efter att jag gjort mig iårdning i håret sätter jag på datorn och sitter där i minst en kvart. Då är klockan typ 10 i sju och jag har helt plötsligt bara 10 minuter på mig och sätta på mig kläder, sminka och plocka iårdning alla saker. Och när jag kommer hem sätter jag alltid vid datorn och sitter där i minst en timme - oftast mer. Och då har det blivit mörkt ute och jag ska rida och allt. Så jag måste verkligen göra något åt detta!

Kommentarer
Postat av: sofie

håller med det där med datorn! så himla svårt att dra sig ifrån den :p

2010-10-28 @ 22:07:29
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0