Höstlov!!!

Och gud se gött! Jag ska ta vara på det här lovet!

Iaf så är det ruskigt dåligt väder ute - spöregn. Så jag tog in hästarna och gav dom hö. Så nu står dom och torkar lite :p
Idag vill jag träna dressyr med Tobbe, det är det som står på schemat. Men eftersom han vilade igår så är han förmodling extremt pigg så jag får nog isf rida ut en liten sväng först. Det har ju varit carmgrader några dagar nu så förhoppningsvis har det mjuknat upp i marken så jag kan rida på åkern. Jag får helt enkelt gå och känna efter sen :) OM det går bra så ställer jag fram ett par hinder för på måndag är det hoppträning och jag har inte hoppat på länge så jag känner att både jag och Tobbe behöver det :P


Världens finaste (L)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0