KM m.m

Jag va så himla trött igår så jag orkade inte skriva, somnade i soffan vid typ åtta :p
Iaf så blev det en lång dag igår i och med att alla andra i famijlen skulle på folkrace så va jag tuvngen att åka med ner vid sju. Jag va alltså där 1 och en halv timme innan samlingen, sen efter ytterligare 2 och en halv timme började jag värma upp till min klass :P (innan allt började, roade jag mig med och duscha honom) Hoppade iaf 70 cm bara. Vi va felfria, gjorde endel misstag och sådär men på den höjden hoppar ju Tobbe hursom helst :) Det va väldigt halt i ridhuset, två ekipage gick omkull och en annan ramlade av när hästen nästan gick omkull. Tobbe gled en gång med ett bakben men som tur va blev det inge mer. Iaf så hade vi den bästa tiden och vann :)





Idag är det ju dressyrtävling! så jag ska snart gå ut och knoppa manen på Tobbe och sådär :) börjar bli riktigt nervös, så den andra smörgåsen kommer jag inte få ner! :p
Ska ju då rida L:B0 och L:B1. I L:B0 är det endast fem ekipage med och jag startar sist. I den andra klassen är det 19 starter och jag startar näst sist. Förhoppningsvis kan mamma filma :)





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0