Rakad och duschad

Jag och mamma har för första gången rakat en utav våra hästar! Förut med åren har dom fått hat sin päls kvar, men Tobbe får inte det! ;) Mamma är ju frisör så hon hade en gammal såndär rakmaskin som vi använde och det funkade perfekt (y) Fast vi rakade bara halsen, eftersom han gått med täcke hela tiden så har han nästan ingen päls på resten av kroppen. Tog några bilder:









Duktiga pållen stod helt stilla under hela klippningen :)



Allt är putsat inför imorgon nu så jag behöver bara packa och lasta i princip. Vi åker inte förrän nio, men jag går upp halv sju senast ändå :p


Kommentarer
Postat av: sofie

SV; okej, tack det vore jättesnällt :D

jag har dock inga bilder på dej, eftersom vi inte hade stallplats åkte vi hem dirrekt när jag ridit klart :)

2010-10-03 @ 21:00:43
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0