Resultat.

L:B0.

Han kändes stark och lite för mycket framåt på framridningen men väl inne i ridhuset va han tvärtom, lite mycket tillbaka! Men inte så det spelade någon roll, han va ju väldigt lydig och lyssnade framåt också :) Iaf så gjorde jag endel missar - volterna blev lite ojämna, han höll inte formen i halten och så travade han för tidigt på ett ställe, men jag är nöjd ändå :) Fick typ 68 % och det blev en andra plats :)


L:B1.

Han kändes fin på framridningen men han är fortfarande ostadig i halten. Iaf så gick det bra, fick typ 67 % och jag är jättenöjd, eftersom det är va debut och så har jag inte heller hunnit träna så mycket :) Iaf så räckte det till en delad sjätteplats. Eller femte kan man väl säga eftersom fjärdeplatserna hade samma procent men dom skillde ju på dom ändå. Så jag är verkligen nöjd med dagen :)


Filmer kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis ! Vad kul!

2010-10-11 @ 19:46:01
Postat av: sofie

grattis! :D

2010-10-11 @ 21:17:38
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0