Ridpass

Toblerone.

Red Tobbe på åkern idag. Hade satt upp lite olika övningar med småhinder och bommar. Såg ut ungefär såhär:


de tjockare linjerna är hinder och de smala bommar,
hoppas ni fattar någorlunda :p


I alla fall. Alla hinder va väldigt låga, högst 70 cm i slutet. Tyckte Tobbe va väldigt duktig idag! an va pigg och hade bra tryck i galoppen och så kändes det som han ville hoppa för han tog i jättemycket över de små hindren! Hoppade upp sig jättebra med ryggen, blev lite springig efter hindret dock. Det funkade bra iaf, han blev lite motsträvig ett tag och backade mot "utgången", men han va duktig och skärpte till sig :)
Red alla vägar från alla håll tills det kändes bra, det tog väl ca 30 min, sen tyckte jag att det fick räcka :)





Idag har pållarna även varit på rymmen. Som tur va, var morfar hemma och kunde åka och locka in dom i hagen igen :P Jag hade inställd teknik också så jag slutade kvart över två istället för fyra! Så jag kom ju hem tidigt och kunde ge dom mat och sätta på strömmen som jag glömde imorse :P


En bild på katten som omväxlings skull :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0