ridpass x2

Tobbe.

Tog en uteritt med honom först. Han hade mycket energi så han fick springa av sig lite. Tog väl lite drygt en halvtimme. Sen tänkte jag att jag skulle rida lite över bommarna och sen rida igenom dressyrpogrammet. Men driekt när jag gick upp på åkern och kortade tyglarna tvärstanna han och vägra gå. Känns ju inte så bra om jag gett honom det intrycket på att gå på åkern? :p Men iaf så gick jag upp till den andra åkern och red honom lite där. gjorde dressyrpogrammet och det kändes bra! Han va väldigt fin :) Sen lurade jag honm lite och gick ner till den andra åkern, samtidigt som jag gjorde lite framdelsvändingar och sånt, bara för att han skulle tro att nu ska jag bara göra det här (tror nämligen att det är bommarna han lite gillar så mycket, för det är jobbigt). Så då fick jag honom och gå där och då gick han riktigt fint! Så det ska nog gå bra på söndag :)




Exando.

Tog en uteritt på typ 25 minuter. Han har inte mått bra alls, p.g.a att han har kvickdrag. Han har liksom fått anstränga sig för att andas och det känns ju verkligen fel. Men idag verkade han bättre + att vi ger honom alger nu, så vi får hopas han repar sig :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0