Söndag



Vaknade runt halv sex och kunde verkligen inte sova! Så jag gick och släppte ut hästarna och sen in och satte på en film (remember me, ovan, som förövrigt är min absoluta film-favort just nu, RUSKIGT BRA!) som jag somnade till. Sov till kvart över nio!! Rekord.

Iaf så kommer syster med familj snart, mysigt! Kanske är det någon som lyckas tjata till sig en ridtur?
Men Tobbe ska jag iaf klättra med idag, det va ett tag sen sist. Kanske gör det med Exando också, om inte mamma har tid att följa med?



Resten av dagen kommer bestå till mestadelen av att träna spanska-glosor. 99 stycken till på torsdag och jag kan högst 10. Jepp, dags och börja!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0