Torsdag

Idag när jag kom hem luktade det nybakat bröd i hela huset! Mums, mamma va ledig idag :) Så nu har jag ätit varma tekakor med mycket smör på! :) Och nu håller hon på och baka cheesecake till mig och mina underbara kompisar som ska ha tjejkväll imorgn! :) Roligt roligt!
Idag har Tobbe blivit skodd, så han får vila idag. Exando ska jag däremot gå ut på en tur med snart :) Imorgon skynade jag mig och rider innan tjejkvällen (tobbe) och på lördag ska jag till hemmaklubben på klubbmästerskap! :D Ska åka med en kompis ner. Vet faktist inte hur högt det är, men skulle gissa på 70? Ska ringa och fråga sen :) Och på söndag åker vi ner igen och tävlar dressyr! Ser ut att bli en riktigt rolig helg detta ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0