Uteritt

Idag tänkte jag ta en tur med båda hästarna, men när jag tog in Exando i stallet hade han tappat en sko. Så det blev en uteritt med bara Tobbe istället :)
Jobbade mycket med att få honom lugn och avslappnad så att han inte drar iväg direkt jag lättar på tyglen. Det gick väl sådär kan jag säga. Han va pigg och tyckte inte det va kul alls och behöva gå lugnt. Men det blev bättre mot slutet iaf :) Sen jobbade jag lite på bommarna här hemma. Han va ganska tölig, jag hade inga sporrar på mig så det blev lite jobbigt, men jag var bestämd och det i slutet jobbade han riktigt bra utan att töla :)




Nu ska jag ta och sätta mig med NO provet i en timme iaf (om jag orkar) sen ska jag nog ta och unna mig tid till en film för en gång skull! :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0