Vila

När jag skulle gå ut och rida precis förut så upptäckte jag att det vräkte ner regn! Hastigt och lustigt bestämde jag mig för att lägga Tobbes vila idag och hoppas på bättre väder under veckan. Mycket värre än såhär kan det väl iaf inte bli så?
Iaf så är hoppträningen imorgon inställd pga att tränaren fick förhinder. Så jag tror inte det blir ngn träning förrän i början av november.. Så vi ska istället boka in en eller flera dressyrträningar :)
På tal om dressyr så kan inte Julia åka på dressyrtävlingen med Milton heller :/ Väldigt tråkigt, det hade varit så kul och se Milton tävla, framförallt tsm med Julia! Jaja, det är som det är och det kommer väl flera tävlingar :)



(Milton)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0