5 timmar har gått.

Shit alltså. Jag visste att jag hade ett stökigt rum men jag trodde då inte att det skulle ta 5 timmar och få det städat! :o Fast då har jag också flyttat ut en fotölj och bytt plats på skrivbordet och den andra fotöljen så nu är det mycket mer plats här inne :) Och så har jag satt upp två snören som jag hängt upp alla rosetter från lokala tävlingar. Känns mycket bättre nu, förut hade jag dom liggandes i ett glas-skåp :p
Nu väntar min lilla pålle i hagen på att jag ska komma och rida. Tänkte ställa upp några hinder nere på åkern och ta några språng med honom. Sen tar jag upp dom igen och låter bommarna ligga kvar, så kör jag såna övningar resten av veckan fram till tävlingen på lördag :) Ska bli så kul! Om vi nu kommer iväg, mamma skulle nämligen åka utomlands med en kompis då, men förhoppningsvis kan hon åka på söndag istället :)
Jaja, nu ska jag avsluta städningen med att torka skrivbordet och lägga dit läx-böckerna!



Kommentarer
Postat av: Tove - Vinn två böcker från Cavallus!

Fin blogg :D

Allt bra?

2010-09-13 @ 14:17:26
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0