Dagens ridpass

Slutade sent idag, men jag skyndade mig så jag hann rida båda hästarna :)

Exando.


Red barabacka lite på åkern här idag. Han va ganska hostig och rosslig idag så jag tog det väldigt lugnt. Hade ett litet räcke framme som jag hoppade med honom några gånger på små höjder. Då verkade det so han kom igång lite och blev på bättre humör, men han hostade endel så han orkar liksom inte med.
Sen red jag igenom gångarterna och gjorde tempoväxlingar och så där, sen nöjde jag mig.





Tobbe.


Red även honom på åkern. Gjhorde ungefär samma med honom, fast jag red över två bommar också. Han va väldigt pigg idag, även om det blev ett gansk jobbigt pass igår. Iaf så va han ändå väldigt fin och lydig. Hade hopptränset och ändå va han jättemjuk och fin i formen i alla gångarter :)
Hoppade räcket med honom också, det va en ganska svår sväng in så jag fick jobba med och få honom rak innan hindret.  Sen red jag över bommarna ett par gånger till och sen va jag nöjd med honom också.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0