Dagens ridpass

Tobbe.

Red honom nere på åkern idag. Han va rätt så pigg och lite motsträvig i början men blev riktigt fin på slutet! Jobbade mest med halter och ökningar/ minskningar. Sen gjorde jag övningen 'klockan'. Hindren stod inte rätt ibörjan så jag fick hoppa av och justera lite så det blev bra :) Sen kändes det som vi fick in en bra rytm och bra tempo. Hade också två bommar med två galoppsprång mellan som jag jobbade lite med.




Exando.

"huvudvärken" blev huvudvärk. Så därför gick jag bara ut och gick med honom, och Tobbe ville inte va ensam i stallet (hade ingen ström så jag kunde inte släppa ut honom i hagen heller) så han fick också följa med :) Blev väl cirka 40 minuter.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0