Reslutat.

Lagklass L:C

Allt flöt på bra till 6:an som va en oxer, jag bestämde mig alldeles försent, vi kom för nära så det blev ett stopp. 7:an, 8:an och 9:an gick finfint :) Dock hade vi bara 2 felfria så ingen omoppning för oss :/


L:B

Så otroligt fin! :D
Sista ryttaren hade sturkit sig så jag hoppade sist. På framhoppningen va jag helt ensam i ridhuset (skönt!) och shit va bra han hoppade! Fick tre superfina språng!
Väl på banan kändes det också jättebra, jag va mycket mer fokuserad på varje hinder för sig. Fick dock ett stopp på trean som va ett räcke med typ ett litet hus under :p Han hoppade det som inget i förra klassen, så hade jag bankat till honom så hade han säkert hoppat, men jag tycker inte att det lilla stoppet gör så mycket :) Försatte på 4:an och 5:an som va två oxrar (ååh, vilka underbara språng :'D), sen skulle jag ha hoppat kombinationen, men självklart glömmer jag banan och hoppar 8:an, alltså sista hindret! -.-' Haha, jag todde att jag hade gjort rätt och blev helt förvirrad när speakern sa att jag blivit utesluten xD haha, sånt som händer :p Är iaf jättenöjd ändå, kändes verkligen skitbra! :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0