Tävling

Nu är vi redo för tävling! Tobbe blev duschad igår, allt är packat och vi har gott om tid.
Igår kändes han rätt så pigg och det märks att han är det idag också. Men han svarade bra båda fram och tillbaka igår så det ska nog gå bra :)
Ska alltså hoppa med div. 2 laget först, alltså L:C och sedan L:B om vi går vidare. Sen ska jag hoppa en individuell L:B också. Få starter i den klassen så alla ponnys i samma klass = 12 starter och jag startar näst sist. Men jag ska bara tänka på hur jag rider och inget annat, det får gå som det går helt enkelt :)



17 år och överhoppar ganska rejält .. :p

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0