Tidigt hemma

Åkte med pappa hem idag så jag kom hem typ en halvtimme tidigare!
Denna vecka tror jag mamma är ledig så jag få väl hoppas att hon kan följa med ut och rida sen :) Blir isf en uteritt. Lite tråkigt bara, för den vanliga rundan kan vi inte gå längre för bron har gått sönder och dom har spikat fast typ nät så det går verkligen inte att ta sig över! Fast det finns ju andra vägar, men uppåt vet jag inte om jag vill gå för tydligen går en varg-flock på nio vargar någonstans däruppe (kan ju va högt upp dom är, vet inte riktigt vart) :s Så det känns lite orsäkert även om jag inte är rädd av mig :)




va ute och tog lite pics häromdagen, så nu blir det nya bilder :)

Kommentarer
Postat av: caurl

lust att fixa deaign? (A)

2010-09-22 @ 18:28:18
URL: http://nummelinus.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0