Dålig update, goda nyheter

Nu var det några dagar sen, så det är väl dags och skriva några rader.
Jag var ju och tävlade på lördagen. På söndag red jag ut sen sväng med Tobbe först. Han har ju varit lite rädd för och gå på vägen p.g.a trafiken, så jag försöker vara ute så mycket som möjligt. Iaf så gick det bra, han va lite tittig och väldigt pigg, men annars helt okej :) När jag kom hem red jag lite på några bommar och jobbade med rytmen, det kändes också bra. Efter red jag också ut på Exando.





På måndag fick Tobbe vila och jag red ut på Exando, som va pigg och glad! :)
Tisdagen blev Exandos vilodag coh jag red ut en sväng med en väldigt pigg Tobbe. Tog sedan några språng på en oxer och ett räcke med lite läskiga saker under. Det gick jättebra, Tobbe brydde sig inget om något :)

Igår (onsdag) slutade jag tidigt, så jag hade tänkt rida ut med båda, men mamma slutade tidigare så jag väntade på henne och vi gick ut och red tillsammans! Det blev ett ganska hårt pass, vi red en runda uppför ett berg och va ute i drygt en timme.

Idag slutar jag också tidigt och sedan tar jag lov! Riktigt skönt, även om jag inte är så trött på skolan som många andra är :)





Annat roligt som hänt, är att jag kommit in på gymnasiet jag sökte! Riktigt roligt! Men det skriver jag nog mer om i ett särskilt inlägg.
I november har jag och mamma köpt biljetter till Stockholm horse show! Och det ska bli helt otroligt roligt och jag har nu börjat spara ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0