Ridpass

Toblerone gick jag ut och red en sväng med. Tog "den vanliga rundan".
Han var inte lika het idag, kan bero på att vi var ensamma och han hade alltså ingen och "tävla" mot.
Jobbade mycket med formen och det gick bra, han har redan blivit mjukare i högersidan! Jag gjorde också några sidvärts som kändes okej.
I galoppen började han töla och gick på snedden och så. Då bröt jag bara av till skritt och fattade ny galopp. Då slutade han ganska direkt och galopperade normalt :)






Exando fick hoppa några små skutt här hemma, samt jobba på några bommar. Det blev ganska jobbigt, han har ju svårt för och korta galoppen och jobba med bakbenen. Men han verkade tycka det va roligt, för han drog mot hindren :)






Om några minuter börjar Grey's Anatomy och efter det Off the map! Innan dess ska jag ha hunnit gå upp, hämta kaffe (kanske ta mig en liten smörgås?) , gå ner tillbaka, knäppa på TV:n och sätta mig till rätta. Bäst och sätta fart! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska snart bege mig till praktiken , och när jag slutar så ska jag åka och klippa mig o färga håret!



Vad ska du pyssla med´idag då?

Kram

2011-04-28 @ 08:34:24
URL: http://bergvallsfoton.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0