En dag i köket

På schemat idag stod det Nb-yrkesliv. Hela klassen har blivit inldelade i grupper om ca 4 personer och fått ett schema
där man kan se vilken "station" man är på just denna vecka osv. Och idag har min grupp jobbat i köket! Det låter ju
inte direkt roligt, men det var faktist inget fel alls! Riktigt härliga männsikor, både mattanterna och de andra i min 
grupp. Det tillsammans med en hel del fika-paus så var dagen helt okej ;) 

Vi fick sluta lite tidigare också, för att vi jobbade in det mesta av  lunchen och för att vi va så duktiga, haha! Så jag
sitter och väntar på att Vickan ska sluta så jag få lite sällskap. Även om jag inte har så mycket emot att vara ensam
(för det är inte ofta man är det här), så är ju Vickan Vickan ändå ;)

Vad mer har jag att berätta? Jag saknar min Tobbe något bedrövligt och är inte så liite avundsjuk på de som rider
runt överallt!! Längtar verkligen till fredan och framförallt söndan då vi åker hit med honom och Giften såklart (:


Nöjd med vårt rum som är väldigt mysigt särskilt om kvällarna :)




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0