Ingen feber

Nej, Tobbe hade helt normal tempratur och det var väl skönt! Dock har han som en böld på magen som jag upptäckte
i förrgår och som idag är mycket mindre. Men det är som ett bett på den så antagligen har han blivit biten av något och
det är antagligen det han har blivit lite trött av.
Så idag fick han gå ut och skritta en timme ungefär. Han var väldigt loj när jag gjorde iårdning, men när vi skrittat ett
tag blev det mer energi i honom. Dock inte lika mycket som vanligt. Så han får helt enkelt ta det lite lugnt den
kommande veckan :)

Exando var med och skrittade även han.

Hela förmiddagen/Dagen spenderades i Torsby alltså. På lantmännen köpte jag ett riktigt stalltäcke till Tobbe, på rea.
Mamma hade också "värdekuponger" med sig, så ett täcke och en saltsten gick på 39 kr, ganska okej köp va? ;)

Nu åker jag iväg på lite fest! Eva Eastwood tror jag hon hette som skulle spela. Aldrig hört talas om henne, men
det blir nog roligt! :D



Hälsade på hos syrran idag också (:

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0