Resultat

L:C

Tobbe var pigg och taggad, hoppade superfint på framhoppningen! Dock red jag inte fram nog bra och fick honom
aldrig mellan hand och skänkel. Detta gav "utslag" i omhoppningen som inte blev någon vidare... Hur som helst var
vi dubbelnolla och tiden räckte iaf till en tredje plats! :)





Svettiga men nöjda efter första klassen (:



L:C+5


Mellan klasserna red jag igenom honom ordentligt och fick en mycket bättre känsla + jag kunde vända hur som helst.
Han hoppade bra även nu på framhoppningen.
Inne på banan hade jag ett lite väl lågt tempo, så vi fick aldrig något bra flyt. Men dubbelnolla även nu och tiden räckte
än en gång till en tredje plats! Så det blev två gula rosetter med hem idag :) Vi hade lite otur med marginalerna,
tre resp. fyra tiondelar till tvåan, men en placering bättre spelar ingen roll tycker jag :)





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0