Snart hemma

Fredag idag (äntligen) vilket betyder att jag och Vickan åker hem och får träffa våra pållar!! Vi vet dock inte när
vi kommer hem, det beror på vilken buss vi hinner ta. Men förhoppningsvis den tidiga och vi är då hemma runt sex :)

Skoldagen min består av Svenska, Dataintro, Svenska, Lunch och på eftermiddan kommer vi göra en liten "resa" till
alla stall och så som hör till skolan. Sen får vi hoppas att både jag och Vickan får sluta tidigare, men vi får la se.
Jag har iaf en väldigt gullig bror som kommer och hämtar oss vid busstationen, jag har faktist saknat honom lite :)




Väl hemma ska jag ta en ridtur, jag har ju inte suttit i en sadel på 5 dagar!! Herregud... Jaja, Tobbe är väl pigg och
glad som vanligt så det ska bli riktigt härligt :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0